Javascript

kilcik

2012-09-30 12:05

Witam! Jak mam zainstalować Javascript na stronę? Czy jest jakiś w miarę łatwy sposób? Jestem w tym zielona. :-)

» Quick.Cms v3.x

Kaśka

selekcjoner

2012-09-30 12:24

Witam! To zależy co ma robić ten skrypt:)

simlution.org

kilcik

2012-09-30 17:17

Chciałabym dla dzieci wrzucić kilka krzyżówek. Mam już je zrobione. Gotowe kody na web, próbowałam je wkleić, ale wyskakuje mi informacja, że muszę zainstalować Javascript.

Kaśka

selekcjoner

2012-09-30 18:18

Nie wiem gdzie go wklejasz, ale jeśli np. w container.tpl to skrypt się wykona, jeśli jednak otrzymujesz taki komunikat, to oznacza, że Twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę języka Javascript.

simlution.org

kilcik

2012-09-30 18:37

Powolutku bo nie nadążam... czyli jeżeli moja przeglądarka ma wyłączoną obsługę obsługę języka Javascript to nie mogą jej zainstalować? Jestem zielona jak groszek na wiosną. :-)
Jestem autorką książek dla dzieci, chcę zrobić stronę atrakcyjną dla maluchów. Zrobiłam i wstawiłam puzzle, chciałam wkleić krzyżówki i wykreślanki przeze mnie przygotowane :-(.

Nic nie kumam z tego. Co dalej z tą Javą?

to jest adres na moją stronę: http://katarzynacampbell.pl/

Proszę zajrzeć. Jak będzie potrzeba to podam dane do zalogowania. :-)

Kaśka

kilcik

2012-09-30 18:44

Po próbie wklejenia krzyżówek wyskoczył mi taki komunikat:

zwierzęta
This interactive crossword puzzle requires JavaScript and any recent web browser, including Windows Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, or Apple Safari. If you have disabled web page scripting, please re-enable it and refresh the page. If this web page is saved on your computer, you may need to click the yellow Information Bar at the top or bottom of the page to allow the puzzle to load.

Serdecznie pozdrawiam
Kaśka

Kaśka

selekcjoner

2012-09-30 18:46