Informacja o nowym zamówieniu na e-mail - BRAK MAILA

travi

Avatar: travi

2012-12-02 14:56

Witam.

Po zainstalowaniu skryptu i wpisaniu w administracji adresu e-mail w pole:
Informacja o nowym zamówieniu na e-mail - wiadomość o nowym zamówieniu nie przychodzi na skrzynkę.

Nowe zamówienie pojawia sie w panelu ale na mailu pusto... klient dostaje maila o tym, że kupił, ale administrator sklepu nie wie o zamówieniu do póki nie zaloguje się do administracji.

W plikach nic nie było zmieniane. Edytowałem jedynie szablon graficzny. Posiadam najnowszy skrypt quick.cart

Jakies sugestie?
pozdrawiam wszystkich.

» Quick.Cart v5.x

PolBird

Avatar: PolBird

2015-09-11 18:38

Czy kumuś udało się naprawić ten błąd?

U mnei tak samo to nie działa.

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2015-09-11 18:51

Jaki masz hosting?

PolBird

Avatar: PolBird

2015-09-11 19:07

hosting: linuxpl.com

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2015-09-11 19:14

Ogólnie jest opcja żeby do klienta mail nie poszedł, ale skoro u ciebie do klienta idzie a do admina nie to dość dziwna sprawa.
Edytowałeś jakieś pliki?

PolBird

Avatar: PolBird

2015-09-12 23:28

Zmieniłem adres e-mail i teraz dochodzi.
Okazało się, że nie dochodzi e-mail na niektóre adresy (przy czym nie ma też wysyłanego e-maila w spamie).

MikeNN

Avatar: MikeNN

2015-09-14 22:51

działa na home.pl

w pliku general.php zmieniłem na:
$config['order_details_from_customer'] = true;
$config['emails_from_header_option'] = 2;

przychodzi nie jako mail od kupującego ale jako mail z serwera home.pl, ale jakie to ma znaczenie... ważne że przychodzi :)

Kam0200

Avatar: Kam0200

2015-11-07 23:23

miałem ten sam problem że nie docierały maile do admina sklepu podczas migracji z home.pl do zenbox jak wpisałem mail admina sklepu poza serwerem zenbox to maile dochodziły.
Zwróciłem się z prośbą o pomoc do zenbox i pomogli mi rozwiązać ten problem modyfikując coś na serwerze. Dla wszystkich którzy mają podobne problemy chciałbym podesłać parę przydatnych linków aby oszczędzić im pracy.
1) można użyć w czasie testowania sklepu który ma problem z wysyłką maili jako e-mail Klienta maili z tej strony https://www.port25.com/support/authentication-center/email-verification/ , wtedy na mail skonfigurowany jako admin dostaniemy raport czy wszystko z naszymi ustawieniami maila jest ok, dodatkowo proponuję wysłać maila na poniższe 2 maile z tej strony normalnie z tej skrzynki która jest używana jako admin żeby sprawdzić czy ogólnie wszystko ok z tą pocztą.

If you wish to receive the results at the address in the “mail_from,” the sample message should be sent to check-auth@verifier.port25.com.
If you wish to receive the results at the address in the “from” header, the sample message should be sent to check-auth2@verifier.port25.com.

2) dla tych co mają problem z rekordem SPF : test rekordów SPF http://www.kitterman.com/spf/validate.html i jak go zbudować http://www.openspf.org/SPF_Record_Syntax
3) inne linki : http://blog.codinghorror.com/so-youd-like-to-send-some-email-through-code/ i http://www.velvetblues.com/web-development-blog/avoid-spam-filters-with-php-mail-emails/
4) dodatkowo dodałem pola w common.php do nagłówka maila
if( @mail( $sTargetEmail, '=?UTF-8?B?'.base64_encode( $sTopic ).'?=', $sMailContent, 'MIME-Version: 1.0'."\r\n".'Content-type: text/plain; charset=UTF-8'."\r\n".'Reply-to: '.$sSender."\r\n".'From: '.$sSender."\r\n".'X-Priority: 3'."\r\n".'Return-Path: '.$sSender ) ){
5) w general.php jest ustawione tak i mail przychodzi jakby Klient go wysłał
$config['send_customer_order_details'] = true;
$config['order_details_from_customer'] = true;

może powyższe wskazówki pozwolą wam szybciej rozwiązać problemy z mailami które nie docierają , ewentualnie trzeba przepisać na autoryzację smtp ale to już raczej wymaga pomocy firmy partnerskiej albo dobrej znajomości PHP

Do góry
o nas | kontakt