Witam, Czy w ver. 5.0 free, możliwe jest ustawienie innej treści dla admina i innej dla kupującego ? (oczywiście lekko zmieniając txt w kodzie). Aktualnie widzę że jest jedno powiadomienie dla admina, które można również przesłać zamawiającemu po zaznaczeniu w Panelu, o treści w temacie "Dziękujemy za zamówienie. Id zamówienia: X". W takiej sytuacji oboje dostaną to samo powiadomienie, a ja bym chciał aby sprzedający dostał: " Nowe zamówienie ID:XXX . . . . i dane kupującego itp"
a kupujący: np. "Zamówienie ID: XXX zostało przyjęte ...." + nr konta itp.
w /core/orders/php w funkcji sendEmailWithOrderDetails na samym jej końcu widzisz dwa rozkazy wysłania e-maili. Pierwszy zawsze, drugi - gdy spełniony jest warunek bSendToCustomer. Czyli z tej linijki idzie do klienta. Ogólnie temat i treść e-maila kształtowana jest w templates/default/orders-step-3.tpl w blokach <!-- BEGIN ORDER_EMAIL_TITLE --> i <!-- BEGIN ORDER_EMAIL_BODY --> Zrób sobie w tej templatce dodatkowe bloki np.: <!-- BEGIN ORDER_EMAIL_TITLE_CUSTOMER --> i <!-- BEGIN ORDER_EMAIL_BODY_CUSTOMER --> podpatrując oryginalne bloki dopasuje je do potrzeb i w funkcji sendEmailWithOrderDetails przed wysłaniem emaila do klienta uformuj sTopis i sMailContent na podstawie tego bloku. Czyli zamień: if( $bSendToCustomer === true ) sendEmail( $aSend, null, $aData['sEmail'] ); na to: if( $bSendToCustomer === true ){ $aSend['sMailContent']=preg_replace('/\|n\|/',"\n",$oTpl->tBlock($sFile,'ORDER_EMAIL_BODY_CUSTO MER')); $aSend['sTopic']=$oTpl->tBlock($sFile,'ORDER_EMAIL_TITLE_CUSTOMER'); sendEmail( $aSend, null, $aData['sEmail'] ); }
@boboo, działa, tylko jak w panelu ustawie wysyłanie do kupujacego na NIE, to i tak wysyła ale z treścią wiadomości jaką admin dostaje, czyli z <!-- BEGIN ORDER_EMAIL_TITLE --> i <!-- BEGIN ORDER_EMAIL_BODY -->
Kamil - informację gdzie zmieniać treść maila podła Ci boboo. Ponadto można wykorzystać zmienne z pliku językowego lub utworzyć własne. $lang['Order_customer_email_foot'] = ""; $lang['Order_customer_email_head'] = "";
Witam. Mam takie pytanko, otóż zrobiłem wszystko zgodnie z opisem w tym poście. Jest jedynie mały problem, polega on na tym, że e-mail ze szczegółami zamówienia jest wysyłany na skrzynkę kupującego oraz sklepu podwójnie. Do sklepu przychodzą dwa maile, jeden z treścią dla sklepu oraz dla klienta, natomiast klient otrzymuje dwa maile z tym, że oba z treścią dla niego. Jak wyeliminować ten problem ? Pozdrawiam
pasiekamazury - edytuj database/config/lang_pl.php i zmien wartosc zmiennej $config['orders_email'] na np: $config['orders_email'] = "Moja FIRMA <adresemail@o2.pl>";
Hm... a ja mam jeszcze inny problem. Przede wszystkim do klienta nadal dochodzi ta sama wiadomość co do admina, no i po wysłaniu zamówienia na stronce pojawia się error: No block: ORDER_EMAIL_TITLE_CUSTOMER in file: templates/default/orders_step-3.tpl
no a w pliku orders_step-3.tpl podaję ten blok: <!-- BEGIN ORDER_EMAIL_TITLE_CUSTOMER -->$lang[Order_customer_info_title]$aData[iOrder]<!-- END ORDER_EMAIL_TITLE_CUSTOMER-->
Czyli to że nie dochodzi inna treść też jest winą braku tego bloku. A w orders.php mam: