Witam. Próbuję odpalić darmową wersję Quick cart'a i mam małą zagwozdkę. - dodam że nie jestem ekspertem.
Po złożeniu zamówienia wysyłany jest mail do klienta i admina. Jak zrobić by przynajmniej klient jako w swoim mailu miał nadawcę adres mailowy sklepu a nie serwera czyli w tej chwili w mailu jest from s21.o12.pl co jest zgodne z adresem serwera ale zależało by mi na tym by był tam adres skrzynki utworzonej na tym serwerze tak by klijent mógł odpisać przez kliknięcie na swojej skrzynce "odpisz"
Jeśli temat ten już był poruszany to bardzo przepraszam i proszę o link bo to co znalazłem nie dało odpowiedzi na mój problem
Tak więc jeżeli ten adres jest wprowadzony (a być musi, bo inaczej funkcja by nie działała) to powinien widnieć on w polu nadawca. Spróbuj może przetestować skrypt na innym serwerze i zobacz czy błąd się powtarza.
Witam, mam analogiczny problem email wysyłany jest z głównego adresu email (identycznego jak nazwa serwera) W jaki sposób można wskaz inny adres nadawcy?? No i nie udało mi się nigdzie odszukać w kodzie w pliku core/orders.php adres@nazwadomeny.home.pl quick cart 6.4
adres email przypisany do informowania o nowym zamówieniu wpisuje się w konfiguracji w panelu administracyjnym. Zapisywany jest w database/config/lang_xx.php
Zgadza się w database/config/lang_xx.php zapisany jest adres na który wysyłane są potwierdzenia. Mi natomiast zależy aby zmienić adres który wysyła(nadawca) informację do klientów o zamówieniu. Kwestia taka, że na serwerze mam kilka różnych domen ( wszystkie w folderach z separacją serwisu) a maile wysyłane są z głównej domeny(nazwadomeny@nazwadomeny.home.pl) a chciałbym wskazać inną(sklep@inna-nazwadomeny.pl). Strona w głównej domenie stawiana była w quick cms ale nie wiem czy ma to znaczenie?
Skoro korzystasz z home.pl to wiele sie nie uda zrobic. Przeczytaj komunikat sprzed paru miesiecy: http://opensolution.org/problemy-z-wysylaniem-emaili-na-home.pl,pl,1090.html
No właśnie trafiłem na tą solucje w tym temacie http://opensolution.org/forum/?iTopic=11285 Ale to nie do końca odzwierciedlało mój problem ale zobaczę czy to pomoże
W dalszym ciągu lipa o tyle dobrze, że odpowiedz idzie na właściwy adres. Mam taki pomysł, mały półśrodek :) Jak zmienić sam nagłówek nadawcy. Gdzieś musi być reguła bo tych z ustawień poczty nie przyjmuje. Bo w chwili obecnej nadawcą jest nazwa serwera.....
Odkopuje. Czy udało się rozwiązać ten problem? Mam również poczte i serwer na home.pl i nadawcą wiadomości zawsze jest nrserwera@nrserwera.home.pl, lecz gdy kliknie się w odpowiedz na maila z informacją zamówienia, ładuje sie prawidłowa domena. Istotne dla mnie rozwiązanie to albo by wyświetlało "nazwe sklepu" lub prawidłowy mail z nazwa@domena która tez jest podana w konfiguracji sklepu. Pozdrawiam