RandomItem - nie działa

BoRaS

No avatar

2010-04-12 19:57

Cześć wszystkich,

jestem początkującym użytkownikiem QuickCarta i mam problem ze stworzeniem strony startowej sklepu, w którym wyświetlałby się produkt losowo.

Zrobiłem to na podstawie FAQ RandomItem (php + tpl) i nadałem z panelu administracyjneego stronie startowej te szablony jako te, z których ma korzystać ale niestety po wejsciu na stronę główną widzę błędy:

"
Warning: Missing argument 1 for TplParser::TplParser(), called in /srv/home/rfn88467/public_html/templates/themes/randomItem.php on line 13 and defined in /srv/home/rfn88467/public_html/libraries/TplParser.php on line 39

Warning: Missing argument 2 for TplParser::TplParser(), called in /srv/home/rfn88467/public_html/templates/themes/randomItem.php on line 13 and defined in /srv/home/rfn88467/public_html/libraries/TplParser.php on line 39

Warning: require_once(core/files-.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /srv/home/rfn88467/public_html/templates/themes/randomItem.php on line 46

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'core/files-.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /srv/home/rfn88467/public_html/templates/themes/randomItem.php on line 46"

Czy ktoś może mi napisać, jak, krok po kroku, stworzyć taką stronkę??
Z góry bardzo dziękuję

Pozdrawiam,
BoRaS

» Quick.Cart v3.x

BoRaS

Makaron

Avatar: Makaron

2010-04-13 15:17

A widziałeś plugin w dziale dowload, który ma podobną funkcję (właściwie identyczną, tylko, że losowy produkt pojawia się w kolumnie, więc trzeba by tylko utworzyć inny temat dla strony głównej i można z powodzeniem go zastosować). Plugin nazywa się randomProduct_v0.5.zip i znajduje się tu: http://opensolution.org/download,pl,18.html?sDir=Quick.Cart/plugins

Mak-Web.pl - Modyfikacje skryptów Q.Cart i Q.Cms

BoRaS

No avatar

2010-04-13 15:30