Wypełnij poprawnie wymagane pola

Marvik

No avatar

2008-08-18 19:59

Problem był już zgłaszany w tym temacie:
http://opensolution.org/Quick.Cart/forum/?p=readTopic&nr=5345
ale po angielsku więc go założyłem ponownie.
Co powien czas pojawiał mi się problem z brakiem możliwości wysłania zamówienia, ponieważ wciąż pojawiał się ekran z tekstem "Wypełnij poprawnie wymagane pola". Ponieważ myślałem, że to może być wina ustawień serwera zacząłem sobie to testować na demie z tej strony. Udało mi się powtórzyć ten błąd w następujący sposób:
1. Dodajemy dowolny produkt do koszyka.
2. Bez rejestracji i logowania przechodzimy do formularza zamówienia.
3. Wypełniamy wszystkie pola oprócz telefonu.
4. Klikamy "Wyślij zamówienie" i wyskakuje nam okno z informacją "Wypełnij poprawnie wymagane pola", co już jest podejrzane, ponieważ w przypadku innych pól dostajemy konkretną informację, które pole należy uzupełnić.
5. Wpisujemy więc telefon.
6. Klikamy "Wyślij zamówienie" ponownie. Tym razem nie wyskakuje nam okno z informacją, ale strona przeładowuje się na ekran z informacją "Wypełnij poprawnie wymagane pola" i przyciskiem "Powrót".

Ponowne próby wypełniania i kasowania nie dają rezultatu, cały czas zawieszamy się na "Wypełnij poprawnie wymagane pola", dopuki nie usuniemy cookiesów.

» Quick.Cart v3.x

Marvik

No avatar

2008-08-18 20:03

PS: Zapeniam, że nie zapominam o zaznaczeniu Dostawy i płatności :)

Makaron

Avatar: Makaron

2008-08-19 09:12

Kiedyś miałem taki błąd i wyrywałem sobie włosy z głowy skąd on się bierze.. Okazało się, że w formularzu rejestracji (bo chyba mówisz o płatnej wersji) wpisywało mi z cache'a jakieś dziwne dane (z innego zupełnie źródła) i pozostawiało miejsce na powtórzenie hasła puste i stąd taki komunikat. Posprawdzaj proszę to jeszcze raz dokładnie, bo po tylu testach nie sądzę, żeby taki błąd się przewinął..

arnev

Avatar: arnev

2013-11-14 20:03

uwaga, pojawia mi się powyższy problem w bezpłatnej, najnowszej wersji sklepu.
jakkolwiek nie wypełnię formularza to zwraca komunikat o wypełnienie wymaganych pól,
i to niezależenie czy przedmioty w sklepie miały jakąś ilość czy były z dopiskiem "na zamówienie".
nie mam też na etapie formularza opcji wysyłki i płatności?

druga, inna sprawa, po czym działa wyszukiwarka? bo cokolwiek w nią wpisać nie zwraca mi żadnych wartości?

podaje link do strony, bo to testowa wersja sklepu, nie działająca jeszcze oficjalnie: http://www.arnev.net/off-road-center/

pozdrawiam,
Grzegorz.

arnev

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2013-11-15 08:43

Strona mi sie nie laduje. Sprawdz na tym serwerze czy jak pobierzesz skrypt z naszej strony i poprawnie go zainstalujesz bez zadnych zmian na nim, to czy dziala podobnie do tego:
http://demo.opensolution.org/Quick.Cart/

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2013-11-15 15:44

arnev - z Twojego posta już wynika dlaczego nie można wysłać formularza. Bo nie masz wyboru opcji wysyłki i płatności. A dlaczego ta opcja nie jest w formularzu? Pewnie coś źle skonfigurowałeś w adminie:)

simlution.org

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2013-11-15 16:08

Co do wyszukiwarki, jeśli nic nie znajdzie powinien być komunikat "Nie znaleziono danych". A u Ciebie go nie ma.
Zobacz więc czy masz dobrze ustawioną stronę "Wyniki wyszukiwania" (zaawansowane/temat/page.php), ustawienie w konfiguracji w "Strona z wynikami szukania".

simlution.org

arnev

Avatar: arnev

2013-11-18 15:06

ok, doszedłem co i jak, może jak ktoś znowu napotka ten problem to mu się przyda...

1. wysyłka się nie wyświetlała - sposób wysyłki musi mieć podpiętą którąś z płatności inaczej to pole się w ogóle nie wyświetla i wywala komunikat z początku postu
2. wyszukiwarka działa, strona z wynikami wyszukiwania nie miała zaznaczonego wyświetlania produktów, stąd nic się nie pojawiało.

dzięki za naprowadzenie :)

grzegorz, arnev

Do góry
o nas | kontakt