w podkatalogu templates, masz plik right.css i default.css. to dwa bliźniacze pliki ale default.css jest dla konfiguracji z menu po lewej stronie a right.css jak sama nazwa wskazuje dla menu po prawej. u góry ych plików jest taki fragment:
Copyright by OpenSolution.org 2006 */
/* GLOBAL STYLES */ body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,form,fieldset,img{margin:0;padding:0;border:0} /* below you can change background and font for all site */ body{padding:15px 0;font-family:Verdana, Helvetica, sans-serif;font-size:10px;text-align:center;background:#EDE8E2;color:#000;} img{margin-bottom:-2px;}
otóż wystarczy jak we fragmencie: [ background:#EDE8E2 ] zmianisz oznaczenie EDE8E2 na FFFFFF zapiszesz te zmiany w obydwu plikach i wyślesz na serwer.
...To już bardziej złożony proces, z którym ja też mam problemy. Nie jestem grafikiem, a i w HTMLu trzeba mocno siedzieć. Css-y czyli pliki stylów są "odpowiedzialne" za wygląd strony. Dzięki dobrej znajomości stili, można nadać naszemu sklepikowi niepowtarzalny wygląd w połączeniu z gustowną grafiką. Niestety to jest wiedza i umiejętność którą nabywamy nieco dlużej. Między innymi z powodu faktu że ludzie używający Quick-Carta na ogół nie potrafią zbyt wiele (bez urazy), także i ja, postanowiłem zlecić komuś kumatemu opracowanie skórek czyli gotowych szablonów Q-C, ale na razie nie ma chętnych. http://opensolution.org/Quick.Cart/forum/?p=readTopic&nr=2902
Niestety jak na razie nie ma chętnych, choc moze jest to kwestia ceny. Ale nie doczekałem sie nawet e-maila ani posta z choćby sugestią że moja propozycja nie jest atrakcyjna. Pewnie jest to znacznie więcej roboty niż sobie wyobrażam. Ale na razie jeszcze poczekam na odzew. A pewnie i rzucę też podobny anonsik w innych miejscach w internecie. Zobaczymy. Docelowo chcę te skórki oddać do "publicznego użytku" żeby nasze sklepiki nie wyglądały tak jednorodnie. Więc przy okazji i Tobie by się pewnie taka skórka nadala, bo samodzielnie pewnie nie zrobisz tego o co pytasz.