Problem z wysyłką e-maila do klienta

~Krzysztof

No avatar

2006-07-20 12:50

Mam problem z wysyłką e-maila do klienta po dokonaniu zamówienia.
Zamówienie trafia do mnie, jednak ani ja ani klient nie otrzymujemy informacji o złożonym zamówieniu. Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem.

K.M.

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2006-07-20 14:02

Krzysztof - zauwaz jaki blad sie wyswietla. ktos probowal zainstalowac skrypt do wysylki ale nie zmienil danych do SMTP do polaczenia bo proboje sie laczyc z domena.com. popros autora (chyba, ze ty nim jestes) modyfikacji by pogrzebal w plikach wysylania e-maila i ustawil odpowiednie parametry konta pocztowego.

~Krzysztof

No avatar

2006-07-20 21:23

ustawiłem już w core/other.php parametry. Czy jeszcze gdzieś mam ustawić?
Jestem trochę laikiem w tym nie bardzo wiem co mam jescze zmienić aby te maile przychodziły do mnie i do klienta. Jeśli mógłbyś jeszcze troszeczkę podpowiedzieć byłbym bardzo ale to bardzo bardzo dźwięczny :-D

K.M.

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2006-07-20 21:36

Krzysztof - to kto dokonal tej modyfikacji, ze mail wysylany jest przez paczke z PEAR'a a nie przez zwykla funkcje mail() ?

~Krzysztof

No avatar

2006-07-20 21:43

To ja taki mÄ…dry :-/

K.M.

~Krzysztof

No avatar

2006-07-21 08:23

Przez zwykłą funkcję e-maile nie przychodziły ani nie były wysyłane do klienta po dokonaniu zamówienia. Przczytałem gdzieś na OpenSolution że jeśli meile nie wychodzą to trzeba rozpakować i zainstalować wg instrukcji paczkę Mail i trzy jeszcze pozostałe paczki. Tak zrobiłem krok po kroku i nadal e-maile nie wychodzą.

K.M.

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2006-07-21 08:46

krzysztof - do ustawienia miales te parametry

$aData['host'] = 'domena.com'// np. adres smtp Twojego serwera 
$aData['port'] = 25
$aData['auth'] = true
$aData['username'] = 'adres@domena.com'// Twoj adres email 
$aData['password'] = 'haslo'// haslo do Twojej skrzynki