Checkbox "Płatność zrealizowana" nie działa przy PayU

r4y

Avatar: r4y

2023-07-03 14:45

Witam. W szczegółach zamówienia jest checkbox "Płatność zrealizowana". Gdy klient wpłaci poprzez Payu, checkbox nie zmienia się na zrealizawa płatność. Mogę prosić o małą pomoc, czy to jest aktualizowane co jakiś czas?
Wersja Ext v6

» Quick.Cart v6.x

openzibi

Avatar: openzibi

2023-07-04 18:20

Systemy płatnicze cały czas się zmieniają. np. https://www.dotpay.pl/o-nas/polaczenie-z-przelewy24
Zmieniają się też wymogi bezpieczeństwa zarówno systemów płatniczych jak i hostingów.

Na początek zapytam czy po płatności Twój klient jest przekierowywany na sklep i tam widzi komunikat jak na zdjęciu.
https://www.studiostrona.pl/files/forum-demo-platnosc-zrealizowana.png

Kiedyś miałem podobny do Twojego problem ze starym systemem DotPay. Udało się dorobić dedykowaną funkcję przekazywania danych do checkbox'a.

A może namówię Ci na integrację z polskim systemem płatności CashBill. To mój aktyalny faworyt,
https://www.studiostrona.pl/integracja-cashbill-z-quickcartext.html

Jeśli nie uzyskasz odpowiedzi na forum to zapraszam do kontaktu na https://www.studiostrona.pl/

Zbyszek - StudioStrona.pl

Makaron

Avatar: Makaron

2023-07-05 10:14

Jedno z drugim najczęściej nie ma nic wspólnego tj. podstrona, na którą odsyłany jest klient po transakcji i adres URL, który obsługuje weryfikowanie poprawnych płatności w bazie danych. To dzieje się niezależnie, bo klient wcale nie musi wracać do sklepu, może po prostu zamknąć okno przeglądarki. Raczej nie pozostaje nic innego, jak po prostu przejść poprzez proces krok po kroku i zobaczyć co jest przyczyną. Tak jak pisał Zbyszek często dodawane są zabezpieczenia np. komunikaty mogą docierać tylko z określonego adresu IP i on mógł ulec zmianie, mógł zmienić się host. Na forum ciężko będzie Ci znaleźć jednoznaczną odpowiedź.

marcinmorcinek.pl - web developer/freelancer

Do góry
o nas | kontakt