mail do kupującego

JJ99999

Avatar: JJ99999

2021-06-15 14:59

sklep.sailaway.in działa na quick.cart
musiałem zainstalować od nowa,
teraz niby działa ale nie wysyła maila po złożeniu zamówienia do klienta, mail do mnie (do sprzedającego przychodzi)
jak można to naprawić?

» Quick.Cart v6.x

jj.ray

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2021-06-15 15:06

Zobacz na ustawienie KONFIGURACJA => Zaawansowane => Wyślij klientowi szczegóły zamówienia
https://opensolution.org/Quick.Cart/docs/?id=pl-instruction#1.2

JJ99999

Avatar: JJ99999

2021-06-15 15:13

do "selekcjoner"
Mam tam ustawione na "TAK"
Zobaczę co się stanie jak ustawię na "nie"

jj.ray

MinisterstwoReklamy.pl

Avatar: MinisterstwoReklamy.pl

2021-06-16 08:16

Przejrzyj folder SPAM na skrzynce klienta.
Sprawdź w konfiguracji czy został poprawnie wprowadzony Twój e-mail.
Może być różnie skonfigurowana funkcja mail() na serwerze.
Jesteśmy w stanie pomóc, jeżeli jesteś zainteresowany naprawą lub diagnozą tego problemu będą potrzebne dostępy FTP - zapraszamy do współpracy i kontaktu na biuro@MinisterstwoReklamy.pl.

Ministerstworeklamy.pl tel: +48 791 493 287 e-mail: biuro@MinisterstwoReklamy.pl

Do góry
o nas | kontakt