Promocja -25% na zakup licencji Quick.Cart.Ext kończy się za zobacz więcej

Brak e-maila z zamówieniem

titledee

Avatar: titledee

2019-08-10 21:35

Cześć,

Dzisiaj otrzymałem kilka zamówień w sklepie na Quick Cart V6.7, zamówienia są widoczne w panelu administracyjnym, ale nie ma ich w skrzynce pocztowej mojej i klientów, czy to błąd po stronie OpenSolution?
Sprawdziłem u różnych operatorów poczty e-mail, nigdzie nie dochodzi podsumowanie zamówienia.
Wczoraj było ok, dzisiaj jest tak przez cały dzień.

» Quick.Cart v6.x

Roni

Avatar: Roni

2019-08-10 21:49

Jeśli sprawdzałeś różnych operatorów poczty prawdopodobnie jest coś nie tak z ustawieniami wysyłki wiadomości email na serwerze.
Zapytaj dostawcę serwera czy nie zmieniali czegoś.
Sprawdź czy działają inne miejsca gdzie wysyłany jest email (jeśli takie masz) na stronie.
Jeśli znasz podstawy php wrzuć na serwer prosty skrypt wysyłający zwykłego maila i sprawdź czy działa.
Możesz też zrobić kopię sklepu na jakimś innym serwerze (jeśli nie masz to załóż testowe konto gdzieś) i sprawdź tam.

titledee

Avatar: titledee

2019-08-10 22:52

Roni,

Dziękuję za szczegółową odpowiedź.

Dostawca poinformował mnie, że operator wpisał IP na czarną listę i zmienił IP na inny, niestety bez poprzednich podsumowań dla mnie i klientów oraz zmianą folderów, do których trafiały wiadomości.

Czy można to w jakiś sposób odzyskać, czy mam nakłaniać klientów do ponownego złożenia zamówienia?

titledee

Avatar: titledee

2019-08-10 23:03

Czy z poziomu panelu administracyjnego mogę wysłać jeszcze raz podsumowania zamówień do mnie i do klientów?

titledee

Avatar: titledee

2019-08-11 08:53

Ok, zrobiłem wszystko ręcznie, jeszcze raz dzięki za pomoc.

Do góry
o nas | kontakt