Ok dwa tygodnie temu postawiłem niewielki sklep na Quick.cart 6.7 - wszystko działało bez zarzutu do ostatniego tygodnia gdy od klientów zacząłem otrzymywać informacje, że przy próbie dodania produktu do koszyka pod IOS Safari pojawia się komunikat, że koszyk jest pusty i nie można zrealizować zakupu. Czy ktoś z Was się z tym spotkał i wie jak to rozwiązać? Problemem jest skrypt czy ustawienia Iphone? Sprawdziłem to na kilku różnych Iphonach i na każdym sytuacja jest taka sama.
I tak się dzieje tylko na iOS? Rozumiem, że na komputerze czy na innych telefonach jest ok? To istotne, bo wtedy raczej można wykluczyć np zmiany w ustawieniach serwera (administratorzy czasem o nich nie informują) lub jakiś problem z oprogramowaniem (np zrobiłeś jakąś modyfikację, albo jakieś dane się namnożyły i przepełnia się pamięć RAM dostępna na serwerze). Może jakaś aktualizacja iOS powoduje taki problem, zerknij na wersje w telefonach. Spróbuj też na innej przeglądarce np jeśli sprawdzałeś na Safari to użyj Chrome.
Kojarzę podobne przypadki u siebie z informacją że koszyk się pusty, ale to z reguły był problem z cache przeglądarki (na konkretnym komputerze). Ew brak uprawnień do zapisu sesji na serwerze - to można rozwiązać tak: https://opensolution.org/Quick.Cart/docs/ext_6.6/?id=pl-tips#22
1. demo.opensolution.org/Quick.Cart.Ext/ i kilka innych sklepów Działa dodawanie do koszyka.
2. Twój sklep kronch.pl Nie działa dodawanie do koszyka.
Jaką masz wersję php serwera? Nigdy nie stosuj bez sprawdzenia najnowszej wersji php np. tej grudniowej 7.3.0 Sprawdź działanie sklepu np. na wersji php 7.0.x
Niezależnie od tematu sugeruję zostawić 7.1.x Zapytaj u admina serwera co zostało zmienione we wspomnianym czasie a może Ty coś zmieniłeś? Pobierz najnowszą wersje Quick.Cart i sprawdź np. pod adresem kronch.pl/test/