Nie jestem specjalistą od SEO. Odniosę się tylko do pola "Słowa kluczowe"
Zapoznaj się z instrukcją obsługi dla formularza produktu, gdzie to pole jest opisane: https://opensolution.org/Quick.Cart/docs/ext_6.6/?id=pl-instruction#1.121
To pole nie ma żadnego wpływu na wyszukiwarkę Google, a jedynie na to co się będzie wyświetlało w wynikach wyszukiwania, gdy Twój klient wpisze jakąś frazę w Twoim sklepie i naciśnie przycisk "Szukaj"
Tytuł strony: Podwójna formatyzerko -czopiarka do podług i paneli
Nazwa url: można pozostawić puste, chyba że masz głupią nazwę strony która ciężko się pozycjonuje np "ofera" to ustawiasz tam np. "oferta maszyn rolniczych" na stronie masz dalej "oferta" a nazwa linku oraz w Google to "oferta maszyn rolniczych" i na ten link prędzej ktoś wejdzie i możliwe że jak wpisze zapytanie w Google "oferta maszyn rolniczych" to prędzej trafi na Twoją stronę.
Opis meta: "Maszyna do drewna podwójna formatyzerko -czopiarka" (krótko i na temat - co jest na stronie)
Słowa kluczowe: pozostaw puste, przez jakiś czas Google nie bierze tego już pod uwagę.
Pamiętaj aby wszystkie nazwy były unikatowe dla każdej strony czy podstrony, Najlepsze treści wybierz na stronę główna, z ilością znaków też nie ma co przesadzać.