Zdjecia wyświetlają się do połowy na każdej stronie

antywlam

Avatar: antywlam

2017-10-27 15:00

Witam.

Quick.Cart v6.7
Bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie. Instalowałem darmowe dodatki w postaci "sliderImagesList" oraz "sliderProducts". Wszystko przebiegło pomyślnie a same dodatki działają pierwszorzędnie.
Ale pojawił się inny problem. Po instalacji w/w dodatków, zdjęcia na wszystkich stronach (czy to stronach czy to produktach), wyświetlają mi się poniżej ekranu.
Tzn. wcześniej po kliknięciu w zdjęcie produktu otwierało się ono na środku ekranu (oczywiście z możliwością przechodzenia do następnego zdjęcia).
Teraz po kliknięciu w jakiekolwiek zdjęcie na jakiejkolwiek stronie (strona/produkt), zdjęcia wyświetlają się mniej więcej w połowie. Reszta jest schowana w dolnej części ekranu komputer.
Przewijanie strony nic nie daje. Strona się przewija w tle ale zdjęcie cały czas jest poniżej ekranu.
Nie robione były żadne dodatkowe modyfikacje. Zostały tylko zainstalowane w/w dodatki krok po kroku i zgodnie z instrukcją.
Proszę o pomoc - gdzie należy szukać błędu?

Pozdrawiam.
Łukasz

» Quick.Cart v6.x

Łukasz

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2017-10-27 15:32

Być może jednak czegoś zapomniałeś dodać..
Podaj adres strony bo bez tego nic nie wymyślimy.

antywlam

Avatar: antywlam

2017-10-27 16:17

Wszystko jeszcze raz krok po kroku sprawdziłem z instrukcją instalacji. Nie pominąłem żadnego kroku.
Najciekawsze jest to, że na telefonie, zdjęcia wyświetlają się prawidłowo, tzn. na środku ekranu.
Nadmienię, że korzystam z przeglądarki Firefox.
Dodatkowo sprawdziłem jeszcze w przeglądarce Internet Explorer i tam z kolei zdjęcia nie otwierają się w ogóle (brak reakcji po kliknięciu w miniaturkę produktu).

Łukasz

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2017-10-27 16:30

Może jakiś konflikt jQuery, ale jak nie widać strony to można sobie zgadywać..

Roni

Avatar: Roni

2017-10-27 21:38

Zacytuję jeszcze raz selekcjonera "Podaj adres strony" !!!
Bez tego to jest tylko zgadywanie, a szanse mniejsze niż w lotto.

antywlam

Avatar: antywlam

2017-10-28 09:24

Witajcie.

Przepraszam ale wczoraj już nie mogłem wejść na forum.
Oto strona: http://sklep-antywlam.ugu.pl

szymaniukjerzy

Avatar: szymaniukjerzy

2017-10-28 10:37

Nie odpowiem na twoje pytanie, ale poruszę inny problem. Jako potencjalny klient, nigdy nie skorzystałbym ze sklepu, który postawiony jest na darmowym serwerze (darmowy nie jest tak naprawdę darmowy). Moim zdaniem, jeżeli właściciel szanuje siebie i klientów, powinien zachowywać się inaczej.
Bez urazy i z poważaniem.

Jerzy

antywlam

Avatar: antywlam

2017-10-28 11:36

No właśnie to jest problem większej części społeczności internetowej a przede wszystkim biorąc pod uwagę wszelkie fora dyskusyjne.
Jak sam napisałeś: "Nie odpowiem na twoje pytanie, ale poruszę inny problem."
I tu jest problem, po co zabierać głos w dyskusji skoro nie masz nic do powiedzenia w temacie. A po drugie, kto Ci powiedział, że sklep działa i jest wystawiony publicznie?
Nie przyszło Ci do głowy, że dopiero się tworzy, testuje, itd? Wystarczyło zerknąć na główną domenę wstawioną na pierwszym oknie sklepu i wiedziałbyś że nawet nie jest aktywna.
A darmowy serwer służy tylko do przetestowania wszystkiego a następnie będzie to dopiero migrowane do na konkretny hosting.
I teraz Ty się nie gniewaj za mój "słowotok" ale po co zabierać głos jak nie wiesz co ta osoba z drugiej strony robi, jakie ma plany.
Osoba z drugiej strony zadała konkretne pytanie i nie rozumiem dlaczego większość internautów próbuje na siłę uszczęśliwiać innych swoimi opiniami, które kompletnie nie mają nic wspólnego z jego problemem.
A wystarczyło popatrzeć na główna kartę omawianej strony. Ja zawsze jestem otwarty na opinie pod warunkiem że dotyczą mojego problemu.

Z całym szacunkiem ale taka jest prawda.
Pozdrawiam Cię serdecznie szymaniukjerzy.

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2017-10-28 15:19

Na pewno serwer darmowy z reklamami ingerującymi w kod strony nie jest najlepszym rozwiązaniem do testowania.
U mnie błąd jest zawsze na stornie głównej a na podstronie raz jest raz nie.
W podglądzie jest błędnie otwierany/zamykany <head> oraz <body> ale nie wiadomo czy to nie jest kwestia tych reklam.
Rozumiem, że błąd jest też na localhoście?

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2017-10-28 15:22

P.S.
Czy przy wgrywaniu strony na serwer zastosowałeś się do tej wskazówki? :ustaw w programie obsługującym połączenie FTP, opcję typ transferu na binarny,
Bo jakiś dziwny znak tam mamy na początku..

marcin_k

Avatar: marcin_k

2017-10-28 20:06

"Nie przyszło Ci do głowy, że dopiero się tworzy, testuje, itd?"

Nie wszystko co dziala na jednym serwerze bedzie dzialalo na drugim. Zobacz sobie ilu ludzi ma problemy z niektorymi serwerami by prawidlowo dzialala strona. Wgraj sobie wersje robocza do podkatalogu na serwerze na ktorym finalnie uruchomisz sklep i bedziesz mial pewnosc, ze juz nic cie nie zaskoczy po odpaleniu wersji koncowej.

antywlam

Avatar: antywlam

2017-10-28 21:21

selekcjoner do tej pory tak zawsze robiłem, tzn. od dawna używam tego serwera do takich celów. Wcześniej nigdy nie miałem z nim problemu. Nie robię tego zawodowo (żeby była jasność), rzeczy które robię są dla mnie lub dla kogoś bliskiego - nieodpłatnie. Wyłącznie jako pasja. Quick.Cart-a czy Cms-a też używam od dawna.

Jeśli chodzi o reklamy - problem w tym, że przed wgraniem omawianych dodatków wszystko szło bardzo dobrze. Nie było żadnych problemów. A strona buduje się powoli i od dłuższego czasu. Problem pojawił się dokładnie po wgraniu tych dodatków. Może na nie ma wpływ ta reklama?

Jeśli chodzi o localhost - to nie sprawdzałem ponieważ zawsze działam bezpośrednio na serwerze zewnętrznym (tak do tej pory zawsze działałem) - jak wspominałem pasja nie profesjonalne działania dla zarobku.

Jeśli chodzi o FTP - tak. Mam zawsze ustawiony przesył w trybie binarnym.


marcin_k - dzięki - to jest jakaś sensowna uwaga i podpowiedź. Może będę tak właśnie musiał zrobić.

Jak wyżej wspomniałem nie miałem nigdy problemu z tym serwerem i zawsze starczał mi do takich prostych rzeczy jakie ja od czasu do czasu tworzę. Może rzeczywiście ta reklama ma wpływ na akurat te dodatki?

openzibi

Avatar: openzibi

2017-10-28 22:04

antywlam, posłuchaj rady marcin'a_k :)

Wszelkie testy rób w podkatalogu na serwerze klienta a najlepiej najpierw na localhoscie a potem podkatalogu u klienta.

Nie ma i nie będzie takich samych serwerów.
Każda z firm hostingowych ma własną konfigurację, własne poglądy na temat walki ze spamem, własne poglądy na temat bezpieczeństwa czy też sposobu działania cache i szybkości.

Bezpłatne serwery? Tylko dla ryzykantów i lubiących wyzwania :)
Te serwery domyślnie generują kod javascript na potrzeby własnych reklam.
Była już o tym mowa na forum.
Ten kod w wielu przypadkach nie jest kompatybilny z różnymi współczesnymi dodatkami.

Każdy z nas szuka oszczędności ale nie wolno tego robić w przypadku serwerów.

I jeszcze jedno. Tryb binarny. To musi być binarny a nie automatyczny.

Kolejna rzecz to edytor. Nie jakiś notatnik Windowsa.
Polecam Notepad++ i zapis pliku jako UTF-8 (bez BOM)

StudioStrona.pl

antywlam

Avatar: antywlam

2017-10-30 08:53

selekcjoner, marcin_k, openzibi dzięki Panowie za podpowiedzi.

Z naszej dyskusji wynika, że prawdopodobnie jest to wina serwera. W taki razie pójdę za Waszymi radami i spróbuję zmigrować wszystko na normalny docelowy hosting, poustawiać jak trzeba i wtedy zacząć testować.
Bo rozumiem, że specjalnych błędów raczej się nie doszukaliście?

Niebawem wrzucę wszystko tam gdzie ma być i napiszę jakie były tego efekty. Mam nadzieję, że to pomoże i rozwiąże mój problem.

Pozdrawiam serdecznie.

Do góry
o nas | kontakt