Wysłanie wiadomości z zamówieniem

marosklep

Avatar: marosklep

2017-08-11 12:21

Witam.
Obecnie strona funkcjonuję na localhost, nie jestem pewien, czy to nie źródło problemu?
Po przeczytaniu postów, odnoszących się do tematu oraz sprawdzeniu innych adresów mail, nie uzyskałem oczekiwanego rezultatu.

Zarówno na adres mail administratora podanego w ustawieniach oraz formularzu zamówienia nie jest wysyłana wiadomość z danymi
Dodatkowo, gdy już uda się rozwiązać problem.
Gdzie można edytować treść takiej wiadomości?

Będę wdzięczny za podpowiedzi.

» Quick.Cart v6.x

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2017-08-11 14:52

Jak wrzucisz sklep na serwer to wysyłanie maili ruszy.

Edytować treść możesz z admina: Narzędzia => Języki => pl
Order_customer_email_foot
Order_customer_email_head

adakisie

Avatar: adakisie

2018-02-28 19:35

Witam

Dołączam się do pytania.
Mam stronę na serwerze i nie działa wysyłka maili z zamówieniem.
Czy ktoś może pomóc?

Pozdrawiam Adam

Adam

vmdesign.pl

Avatar: vmdesign.pl

2018-02-28 19:58

Na jakim serwerze postawiłeś strone???

VMDesign

adakisie

Avatar: adakisie

2018-04-18 20:51

Witam

Mam to na serwerze SuperHost.pl
Muszę coś z tym zrobić bo inaczej muszę ciągle tam zaglkądać

Pozdr Adam

Roni

Avatar: Roni

2018-04-25 14:00

Może masz wyłączoną funkcję mail albo złe ustawienia. Zapytaj administratora serwera. Sam korzystałem nie raz z superhost, już minęło trochę czasu, ale z reguły nie było problemu z odpowiednim ustawieniem "mail".

Do góry
o nas | kontakt