mam ten sam problem sklep nie wysyłam maila do kupującego i do admina po zastosowaniu http://www.grafiqa.pl/problemy-z-wysylaniem-emaili-na-homepl.html wysyła maila do kupującego ale ciągle brak wiadomości dla admina pomocy :)
Każdy hosting ma swój sposób ochrony przed spamem itp. Home.pl poszło chyba po najmniejszej linii oporu i od dwóch lat "nie przepada" za skryptami korzystającymi z innego adresu e-mail niż adres strony.
Przykładowo masz sklep kowalski.pl ale w konfiguracji sklepu podałeś e-mail w INNEJ domenie np. kowalski@gmail.com Spróbuj takiej sztuczki, może zadziała na home.pl 1. Utwórz e-mail sklep@kowalski.pl 2. Ustaw przekierowanie e-maila na kowalski@gmail.com 3. sklep@kowalski.pl ustaw w konfiguracji sklepu
utworzyłem skrzynkę sklep@moja domena, dla sprawdzenia przekierowałem na swoją prywatną w gmail i dalej nic, kupujący otrzymuje maila a admin i ja na prywatną nie nie mam pomysłu co dalej zadzwonić do home.pl i kazać im oddać pieniądze za serwer ? :D
1. Sprawdź czy w konfiguracji masz wpisany prawidlowy e-mail administratora np. sklep@twojadomena.pl zakładając że twojadomena.pl jest adresem Twojego sklepu 2. Sprawdź czy na ten adres sklep@twojadomena.pl dochodzi mail z zamówieniem. Jeżeli tak to dopiero wtedy ustaw przekierowanie na inny adres. 3. Zakładam, że nic nie zmieniałeś w funkcji sendEmailWithOrderDetails