Problem z koszykiem i podglądem stron

maliki

Avatar: maliki

2014-07-12 14:21

Witam.
Mam taki problem:
Na początku skrypt sklepu Quick.Cart miałem wgrany w public html w katalogu lampy i było wszystko ok , teraz mam go bezpośrednio w public html i powstał problem ,bo nie można dodawać produktów do koszyka , oraz z panelu administratora nie mam podglądu stron
adres sklepu to : www.maliki.pl
Posiadam też ten sam sklep w katalogu lampy : www.maliki/lampy.pl i tam działa wszystko
nie mogę sobie z tym poradzić ,proszę o pomoc , jestem początkujący w tym temacie
Pozdrawiam

» Quick.Cart v6.x

Andrzej

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2014-07-12 15:29

Zastosuj się do wszystkich punktów:
http://opensolution.org/Quick.Cart/docs/?id=pl-requirements#2
Zwróć uwagę, aby pliki były wgrywane na serwer z ustawionym typem transferu na binarny oraz czy poprawnie skopiowałeś wszystkie pliki, szczególnie katalog database.

Produkt jest dodawany do koszyka, ale być może masz ustawione jakieś przekierowanie, że przenosi cały czas do index.php (cały czas w adresie masz index.php, czego w standardzie nie ma)

simlution.org

maliki

Avatar: maliki

2014-07-12 16:33

Tak dla pewności , całą zawartość sklepu mam skopiować do public html , bez tworzenia folderu ?
Proszę o potwierdzenie :)
Wiem że moja główna domena maliki.pl jest bezpośrednio skierowana na publc html

Andrzej

maliki

Avatar: maliki

2014-07-12 16:43

Bo jak w puplic html utworzyłem folder ' lampy kopia ' to wszystko dobrze działa : www.maliki.pl/lampy kopia
a bez folderu jest problem: www.maliki.pl

Andrzej

openzibi

Avatar: openzibi

2014-07-12 17:00

Jeżeli Twój system pozwala na przypisanie domeny do dowolnego katalogu to zrób tak:
1. Zakładam ze domena maliki.pl jest teraz katalogu głownym.
2. Chyba korzystasz z cPanelu. W zakładce domenypodpiete wejdż do ustawień Twojej domeny i w polu "Główny katalog dokumentów" wpisz lampy kopia