"Błąd - Nie wykonano żadnej akcji" przy zapisie

jankesmj

Avatar: jankesmj

2013-05-04 12:28

Witam! przy zapisywaniu danych występuje komunikat "Nie wykonano żadnej akcji", rozwiązaniem jest np. kilkukrotne klikanie zapisz np. w konfiguracji... dopiero po poprawnym zapisaniu reszta danych np. dane strony zostają zapisane - komunikat ok. Co jest nie tak? mam strony na serwerze OVH.pl, nawet po wgraniu czystej instalacji najnowszej Quick.Cms takie rzeczy występują.... dodam, że starsze wersje QC mam też na serwerach OVH i działają wyśmienicie, nawet mocno zmodyfikowane. Kiedyś pytałem się na forum ale nie podano mi rozwiązania... kazano wgrać jeszcze raz na FTP, ale to nie pomaga... używam TotalComandera. Teraz na tym nowym forum nie mogę tego znaleźć.... czy jakieś archiwalne posty skasowano, czy z wyszukiwarką jest coś nie tak?
Ma ktoś też taki problem? Jakieś rozwiązanie?

» Quick.Cms v5.x

www.jankes.noskow.pl

selekcjoner

Avatar: selekcjoner

2013-05-04 12:49

Podstawą jest zastosowanie się do tego tematu:
http://opensolution.org/Quick.Cms/docs/?id=pl-requirements#2

Co do forum...
Jest nowe i zmienił się adres, dlatego też trzeba czekać aż google zaindeksuje wszystkie strony na nowo, bo jak zapewne zauważyłeś poprzednia wyszukiwarka była "googlowska".

simlution.org

jankesmj

Avatar: jankesmj

2013-06-05 09:27

długo z tym walczyłem... FileZilla transfer binarny, wybrane wg. instrukcji katalogi i pliki 777... i nic.... znalazłem jednak to http://opensolution.org/forum/blad-nie-wykonano-zadnej-operacji,7802.html
zastosowałem usunięcie kodu w admin.php i zadziałało

if( ( strstr$p'-delete' ) || count$_POST ) > ) && !empty( $_SERVER['HTTP_REFERER'] ) && !strstr$_SERVER['HTTP_REFERER'], $_SERVER['SCRIPT_NAME'] ) ){
  
header'Location: '.$_SERVER['PHP_SELF'].'?p=error' );
  exit;
}



lecz pytanie czy to usunięcie wpływa jakoś na stabilność skryptu czy bezpieczeństwo?

www.jankes.noskow.pl

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2013-06-05 10:14

Troche tak jednak jest to minimalne ryzyko. Zmien sobie nazwe admin.php na inna nazwe to wtedy bedzie nikla szansa wystapienia tego problemu.

jankesmj

Avatar: jankesmj

2013-06-05 11:28

Czy na przyszłe wersje bierzecie to pod uwagę aby problemu "Błąd - Nie wykonano żadnej akcji" nie było? dodam, że świeża instalacja CMS'a na OVH.pl zawsze ma ten problem.. nie wiem jak na innych hostingach... zawsze używałem TotalCommandera standardowo automatycznie wykrywany transfer i 777 dla baz i konfiguracji i nigdy nie było problemu ze starszymi wersjami... te najnowsze cuś nie tak... czy to może być jakaś konfiguracja serwera? czego szukać, o co się pytać adminów serwera OVH.pl ?

www.jankes.noskow.pl

syslink

Avatar: syslink

2015-04-20 16:24

Minęły dwa lata, wersja 6,5 QuickCart i to samo. O co chodzi?

syslink

Avatar: syslink

2015-04-20 16:27

Zmiana panelu na inny niż admin nie pomaga, uprawnienia 777, wgrywane winscp w trybie binarnym. Zastosowanie się do rady trewooda z linku naprawia problem. Dodam, że ja tez za każdym razem mam ten sam problem. Serwer jest mój, ale mam dość mocne restrykcje w apache.

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2015-04-20 16:27

Chodzi ciągle o to samo, czyli o serwery. Te 2 lata to nic do 7 lat WordPressa, który nie poprawił poważnej luki bezpieczeństwa:
http://niebezpiecznik.pl/post/trwaja-ataki-ddos-wykorzystujace-wordpressa-sprawdz-czy-twoj-blog-zostal-uzyty-w-ataku/#attachment_8765

Pamiętaj, że usuwając ten kod zmniejszasz bezpieczeństwo panelu administracyjnego. Większe bezpieczeństwo często wiąże się z większymi wymaganiami ze strony serwera.

grabek

Avatar: grabek

2015-09-02 16:29

Czy to jest ten sam kod, co to:


if( ( strstr$p'-delete' ) || count$_POST ) > ) && !empty( $_SERVER['HTTP_REFERER'] ) ){
  
$aUrls throwSiteUrls( );
  if( 
strpos$_SERVER['HTTP_REFERER'], $aUrls['sHomeUrl'] ) !== ){
    
header'Location: '.$_SERVER['PHP_SELF'].'?p=error' );
    exit;
  }
}



bo pojawił mi się dzisiaj taki problem na Quick.Cart 6.4 i w swoim pliku - odpowiedniku admin. php znalazłem tylko to, co powyżej, a nie to, co było podawane wcześniej, jako kod od usunięcia. Usunąłem i działa, ale chciałbym mieć jako taką pewność, że nie wywaliłem nic, co mogłoby mieć wpływ jeszcze na coś innego. Dopowiem - tak, u mnie też w adresie pojawiał się p=error.

grabek

openzibi

Avatar: openzibi

2015-09-02 16:57

A może w przeglądarce, przez przypadek, macie wyłączoną opcję wysyłania referera?

StudioStrona.pl

treewood (OpenSolution)

Avatar: treewood

2015-09-03 08:59

grabek - tak to jest ten kod. Koniecznie jednak trzeba pamietac by zmienic admin.php na cos innego. To zmniejszy ryzyko podrzucenia "felernego" linka do np. usuniecia strony lub zmiany hasla.

openzibi

Avatar: openzibi

2015-09-03 09:22

Przypadek z zablokowaniem referera jest ekstremalny ale jeden z klientów Firefox zmienił domyslne ustawienie na 0 i miał problemy.
Podobne problemy miał kiedys klient który eksperymentował samodzielnie z ssl na dziwnym serwerze. Na niektórych stronach miał http a innych https i przypuszczam dlatego w niektórych przypadkach referer był pusty

StudioStrona.pl

veus

Avatar: veus

2016-06-26 11:30

Podłączam się pod temat, serwer mam w OVH.Pl ale chodzi tym razem o Quick.Cart 6.7. Kodu który podaje grabek nie znalazłem. Mam wrażenie, że od czasu jak OVH przeszło na wyższą wersję php pojawił się ten problem. Strona wyświetla się ok, ale na niektórych komputerach podczas wprowadzania produktów pojawia się ten problem "Błąd: nie wykonano żadnej akcji, "admin.php?p=error". Kilka lat pracujemy na Q.C. i nie było tego problemu. Bardzo to utrudnia pracę, proszę o pomoc.

Łukasz

veus

Avatar: veus

2016-06-27 06:45

Jeszcze jedna ciekawostka, może to pomoże w rozwiązaniu problemu. Produkty dodawane są w kilku biurach w Polsce, problem wystąpił w dwóch. Jak ja dodaje produkty na swoim komputerze wszystko jest ok, a jak koleżanka dodaje w innym biurze ( biuro w innej miejscowość ) to dzwoni że wyskakuje admin.php?p=error. Blokuje to całkowicie naszą pracę. Oczywiście tak jak w instrukcji uprawnienia 777, ..admin.php itd zmienione są poprawnie.

Łukasz

veus

Avatar: veus

2016-06-27 15:09

Czy to jest ten sam kod dla Quick.Cart 6.7

if( ( strstr( $p, '-delete' ) || count( $_POST ) > 0 ) && ( ( !empty( $_SERVER['HTTP_REFERER'] ) && !strstr( $_SERVER['HTTP_REFERER'], $_SERVER['SCRIPT_NAME'] ) ) || ( empty( $_SERVER['HTTP_REFERER'] ) && strstr( $_SERVER['PHP_SELF'], 'admin.php' ) && $_SERVER['SERVER_ADDR'] != '127.0.0.1' && !strstr( $_SERVER['HTTP_HOST'], 'localhost' ) ) ) ){
header( 'Location: '.$_SERVER['PHP_SELF'].'?p=error' );
exit;
}

Łukasz

wr0n3k

Avatar: wr0n3k

2016-07-19 08:46

Problemem jest przeglądarka. U mnie na quick.cms w firefoxie działało wszystko do jednego felernego dnia - przy próbie zapisu: Błąd: nie wykonano żadnej akcji - zmiana przeglądarki na inną rozwiązało problem przynajmniej u mnie, dokument zapisał się poprawnie. Żeby było ciekawiej nie dało zmienić się nic w całym skrypcie, tylko przeglądać.

GTW

Do góry
o nas | kontakt