jak wymienić całe pole z title i slogan na własnego jpg-a?

Łukasz28

Avatar: Łukasz28

2015-01-21 16:19

Witam, chciałbym wymienić w quick.cms 6.0 całe to pole, gdzie jest title i slogan, na jpga o takich samych wymiarach, jak to pole. Czy jest to wogóle możliwe? jeśli tak, to jak to zrobić?

strona to astron.timesign.eu - niebieski napis timesign architecture i kwadratowe logo astron chciałbym wrzucić jako jeden jpg na górę nad zakładki, a title i slogan usunąć.

może dodam, że jestem (bardzo) początkujący w html, php i wogóle programowaniu, więc proszę o odpowiedź dla amatora...

pozdrawiam
Łukasz

» Quick.Cms v6.x

łukasz28

euphoria-art

Avatar: euphoria-art

2015-01-21 17:10

Napisałem Ci w Twoim poście dotyczącym logo graf, proponuje jednak pozostać przy sloganie tekstowym i zamiast go zmieniać na graf. to ustawić trzcionkę, kolor i margines tak aby całość z logo ładnie się komponowało. Ze sloganem tekstowym łatwiej będziesz mógł pozycjonować stronę na frazę która się w nim znajduje.

Łukasz28

Avatar: Łukasz28

2015-01-21 17:56

dzięki, właśnie przeglądam Twe posty tam ( http://opensolution.org/forum/?iTopic=11611&iPage=99#post-11 link dla innych zainteresowanych) - jeszcze nie wiem, czy się połapię, bo programistą nie jestem, ale spróbuję :)
przy sposobie, który tam opisałeś - jakiej wielkości musiałby być taki jpg dla cms 6.0 w pixelach?


a teraz spowrotem tu - gdzie i jak ustawić trzcionkę, kolor i margines? w tym Templates/default/style.css blok: LOGO, HEADER BACKGROUND AND SLOGAN rozumiem, tak?

muszę spróbować po prostu obu dróg, choć łatwiej zieleniakom jak ja byłoby pewnie wrzucić tam gotowego jpga ;)

dzięki, pozdrawiam serdecznie

łukasz28

grafiQa

Avatar: grafiQa

2015-01-21 18:04

office@timesign.eu
Jak zaczniesz wszystko wymieniac na jpg tomoze od razu zamiast quick.cms wrzuc wielkiego jpg'a.
Chlopaki z OS na prawde sie natrudzili zeby zrobic uniwersalne i proste narzedzie...
Zeby usunac slogan wystarczy ze w config_pl.php