Nie mogę się po raz pierwszy zalogować. Nie działa hasło i login "admin"

kasper

2011-02-16 14:53

Witam,
niestety jestem bardzo początkujący i już na początkowym etapie mam kłopoty. Po wgraniu na serwer wszystkich plików i zmienieniu atrybutów, nie mogę się zalogować do panelu administracyjnego. Po wpisaniu loginu i hasła "admin" po prostu nic się nie dzieje (znika wykropkowane hasło) i pozostaję na stronie do logowania.
Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam

» Quick.Cms v3.x

Makaron

2011-02-17 16:22

Adres strony prosimy. Próbowałeś zainstalować skrypt na innym serwerze?

Mak-Web.pl - Modyfikacje skryptów Q.Cart i Q.Cms

kasper

2011-02-18 11:20

Witam,
adres mojej strony to http://www.badaniaradiowe.pl/cms2/admin.php.
Dziękuję za pomoc.
Ukłony.

Makaron

2011-02-18 15:53

Bardzo dziwaczny błąd. Spróbuj zainstalować skrypt na innym serwerze i sprawdź czy błąd również występuje.

lux

2011-03-21 23:12

Mam dokładnie ten sam problem, a z aplikacjami opensolution jestem już obyty.

Rozpakowałem paczkę Quick.Cms_v3.0_limited2.zip na serwerze nazwa.pl
Pozmieniałem atrybuty.
Wpisuję adres.www/admin i login z hasłem (admin i admin) i nic się nie dzieje.

W config/general.php wszystko w porządku:

/*
* Administrator login and password 
*/
$config['login'] = "admin";
$config['pass'] = "admin";

W czym tkwi problem?

treewood (OpenSolution)

2011-03-22 08:58

lux - czy ten sam problem dotyczy wersji np. Quick.Cms.Lite v2.7? Czy tylko tak sie dzieje w wersji 3.0?

Jesli odpowiedz brzmi, ze i 2.7 i 3.0 to prosze dowiedz sie od administratora serwera czy nie ma jakichs problemow/ograniczen z obsluga sesji

lux

2011-03-22 11:39

Mam na serwerze zainstalowane różne poprzednie wersje cmsa i carta i one śmigają prawidłowo. Z ciekawości jeszcze zainstalowałem raz jeszcze paczkę 3.0 (nie limited, tylko podstawową) i to samo... brak możliwości zalogowania się do panelu admina.