problem z wysyłaniem e-maili

zensan

Avatar: zensan

2016-11-23 09:21

Witam,

mam problem z wysyłaniem emaili- tzn. po zamówieniu sklep nie wysyła email`a do administratora ani do kupującego.
Proszę o pomoc.

pozdrawiam

» Quick.Cart v6.x

zensan

Paweł bcweb.pl

Avatar: Paweł bcweb.pl

2016-11-26 01:08

Hej, możesz wrzucić stronę na serwer i podesłać link? Postaram się pomóc.

Paweł Cudny

marcin_k

Avatar: marcin_k

2016-11-26 08:36

Moze to pomoze http://opensolution.org/problemy-z-wysylaniem-emaili-na-home.pl,pl,1090.html

jacek282

Avatar: jacek282

2016-12-14 21:04

mam ten sam problem
sklep nie wysyłam maila do kupującego i do admina
po zastosowaniu http://www.grafiqa.pl/problemy-z-wysylaniem-emaili-na-homepl.html wysyła maila do kupującego ale ciągle brak wiadomości dla admina
pomocy :)

jacek

openzibi

Avatar: openzibi

2016-12-14 21:30

Każdy hosting ma swój sposób ochrony przed spamem itp.
Home.pl poszło chyba po najmniejszej linii oporu i od dwóch lat "nie przepada" za skryptami korzystającymi z innego adresu e-mail niż adres strony.

Przykładowo masz sklep kowalski.pl ale w konfiguracji sklepu podałeś e-mail w INNEJ domenie np. kowalski@gmail.com
Spróbuj takiej sztuczki, może zadziała na home.pl
1. Utwórz e-mail sklep@kowalski.pl
2. Ustaw przekierowanie e-maila na kowalski@gmail.com
3. sklep@kowalski.pl ustaw w konfiguracji sklepu

Oczywiście zamiast "kowalski" wpisz swoje dane :)

StudioStrona.pl

jacek282

Avatar: jacek282

2016-12-28 19:59

openzibi

utworzyłem skrzynkę sklep@moja domena, dla sprawdzenia przekierowałem na swoją prywatną w gmail i dalej nic, kupujący otrzymuje maila a admin i ja na prywatną nie
nie mam pomysłu co dalej
zadzwonić do home.pl i kazać im oddać pieniądze za serwer ? :D

jacek

openzibi

Avatar: openzibi

2016-12-29 16:41

1. Sprawdź czy w konfiguracji masz wpisany prawidlowy e-mail administratora np. sklep@twojadomena.pl zakładając że twojadomena.pl jest adresem Twojego sklepu
2. Sprawdź czy na ten adres sklep@twojadomena.pl dochodzi mail z zamówieniem. Jeżeli tak to dopiero wtedy ustaw przekierowanie na inny adres.
3. Zakładam, że nic nie zmieniałeś w funkcji sendEmailWithOrderDetails

StudioStrona.pl

Do góry
o nas | kontakt