Wstawianie własnego szablonu

filnston

Avatar: filnston

2016-02-19 13:46

Witam. Pracuje teraz na darmowym quick.cms 6.1. Ściągnąłem sobie skórkę "cafe" i chce ją teraz przerobić. Jestem laikiem i uczę się metodą prób i błędów, ale może dalibyście mi parę wskazówek. Z góry przepraszam za brak fachowego nazewnictwa. Mam w centrum strony ramkę, w której znajduje się menu górne, treść i zdjęcia. Zmieniłem już tło, ale ramki nie potrafię. Mam plik jpg., który chciałbym by zastąpił mi tą ramkę. W html-u robiłem to tak, że wstawiałem ten plik jpg. i na nim ustawiałem przyciski flash i pola treści. Problem w tym, że cała ta ramka, którą obecnie mam na stronie nie jest zbudowana z plików jpg., które mógłbym podmienić, tylko ma gdzieś poustawiane (prawdopodobnie w pliku style.css) wysokość, szerokość, kolor. Jeśli możecie, to wskażcie gdzie dokładnie to się znajduje i czy mogę dane części tej ramki z menu itd. podmienić na mój plik jpg., który odpowiednio potne? Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie :)

» Quick.Cart v6.x

szymaniukjerzy

Avatar: szymaniukjerzy

2016-02-19 15:23

Tak, jak napisałeś. Jest w pliku style.css.
Zapoznaj się z dokumentacją http://opensolution.org/docs/ (do Quick.Cms) lub http://opensolution.org/Quick.Cart/docs/ext_6.6/ (do Quick.Cart).
Nie wiem o który tobie chodzi. W treści napisałeś "na darmowym quick.cms 6.1", a na dole "Quick.Cart v6.x".

Jerzy

filnston

Avatar: filnston

2016-02-19 18:14