dodawanie do koszyka

Aristor

Avatar: Aristor

2016-02-15 23:18

Witam!.. Nie wiem , czy to wlaściwe miejsce dla tego rodzaju postu lecz , trudno, ryzykujee - dotyczy problemu natury ogólnej raczej niz związanego z instalowaniem konkretnego rozszerzenia. Rzecz odnosi sie do utraty zdolności dodawania poduktów do koszyka. Przesldziłm watki nawiązujące do problemu lecz nie znalazłem rozwiązania. Utraty - jak napisałem, gdyż wczesniej funkcja ta działała u mnie bezblędnie. Przyszlo nagle - klikam ( swoim komputerze ) " dodaj do koszyka" i..nic. Przenosi mnie na strone koszyka i melduje, że " koszyk jest pusty".... Drugi laptop ( stojący na stole obok i Chrome jako przeglądarka + XP ) obsługuje te funkcję bez problemu . Komputer znajomego ( tez Chrome) - wejscie na strone i koszyk jest. Malo tego - mam zainstalowane inne przeglądarki ( Firefox i Opera). Pracujac na nich nie spotykm problemów.
Problem występuje tylko , gdy otwieram na swoim komputerze ( XP, Chrome) .
Czyli - nie jest to wina wadliwie zainstalowanego koszyka, pomyłki w instalowaniu innych dodatków, przeglądarki jako takiej czy systemu opercyjnego lub konfiguracji serwera bądź błędow w konfiguracji koszyka w panelu admina....
..Dokonałem reinstalacji Chrome - problem zniknął lecz pojawił sie po nastepnych 2 dniach. Co takiego "robi sobie " przeglądarka Chrome ( co może robić ? ) , że blokuje koszyk ?...Kojarze to z nowym oknem wyszukiwarki Google, ktore nakazuje uzytkownikowi zaakceptowanie nowej polityki prywatności - u mnie sie coś takiego pojawia i wcale nie muszę zaakceptowac tej nowej polityki..Po postu za każdym razem, gdy wyskakuje mi to okno w wyszukiwarce Google ( Chrome zaś to właśnie Google )...nawet , gdy zamkne stronę wyszukiarki następuje praktycznie natychmiastowe zablokoanie koszyka......... ..Nie jestem w stanie zrozumiec w jaki sposób coś, co sobie w autokonfiguracji zmienia Chrome ( Google) może wpływac na realizacje pojedynczego zlecenia ...Czy ktos ma jakis sensowny pomysl ? Ja sobie moge reinstalowac Chrome kilka razy na tydzień lecz troche głupio radzic potencjalnemu klientowi - "nie dziala ci koszyk ? - reinstaluj Chrome ! "..

» Quick.Cart v6.x

aristor

Aristor

Avatar: Aristor

2016-02-15 23:33

Hi .. I`ve got a problem with " add to basket". It stopped working on my computer - PC, XP, Chrome. It works when I use ( the same computer) MOzilla or Opera and it works on the computers of my friends - XP or Win8 + Chrome, Opera..So it`s not a fault of be it a system, admin panel, script configuration or web browser..The reason lies in my Chrome. I did reinstall web browser ( Chrome) and problem disappeared for 2 days. It came back again suddenly after using Google search website.When I try to use system restoration i find a note liek this - "installed Windows XP Wdf01009"..Anybody has an idea ?

aristor

Dikanda

Avatar: Dikanda

2016-03-19 17:23

Ja tez mam ten problem, przy czym probowalam tylko na Firefox. Z nieznanych mi przyczyn ta funkcja dodawania do koszyka raz dziala a raz nie dziala wciaz w tej samej przegladarce.
Powstaje wiec duza niepewnosc jak to bedzie wygladalo po stronie klienta...

Edyta

grafiQa

Avatar: grafiQa

2016-03-19 20:10

Sprawdźcie sobie czy katalog z baza ma nadane uprawnienia do zapisu 777
Oprócz tego wyczyśćcie cookies i sprawdźcie jeszcze raz.

Back to top
about us | contact