klienta dzwoni do mnie, ze jego strona przeszla atak wiec loguje sie do administracji i co widze? ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO TWOJEJ STRONY Twoja strona jest narażona na ataki typu "brute-force" i możliwe, że także inne. Zastosuj się do poniższych porad, aby zwiększyć jej bezpieczeństwo:
Tzn że klient nie umie czytać ze zrozumieniem? Przecież w tym komunikacie nie masz żadnych grozb tylko info o tym ze nalezy pomyslec o bezpieczenstwie. Chyba lepsza taka reakcja niz klient ktory oskarza o to ze serwis zle zrobiony bo wlasnie ktos go shakowal :) Poza tym skoro dostałeś taki komunikat tzn "ze cos sie dzieje".
manue, nie obraź się ale to Twój błąd. Nie przeczytałeś podstawowych zaleceń dotyczących bezpieczeństwa. Nie zmieniłeś klientowi domyślnego adresu logowania.
manue pociesze Cię tylko że wszyscy dostajemy :) od OS team bo saper tez się czasem myli masz szczęście ze nie dostałeś info od klienta ze dane ze strony zniknęły lub przekierowano serwis na jakieś "KOZIOŁKI MATOŁKI" ;)